Pusty ekran glukometru Accu-Chek Performa

Accu-Chek Performa

Komunikaty błędów Pusty ekran

Glukometr nie chce się włączyć albo ekran jest pusty. Istnieją 4 możliwości rozwiązania tego problemu.

  • Wyczerpała się bateria. Włóż nową baterię.
  • Ekran jest uszkodzony. Skontaktuj się z obsługą klienta.
  • Glukometr jest wadliwy. Skontaktuj się z obsługą klienta.
  • Skrajne temperatury. Przenieś glukometr do miejsca, w którym
    temperatura mieści się w podanym dopuszczalnym zakresie.

Pomoc dotycząca produktu

Wykorzystaj w pełni potencjał swoich produktów Accu-Chek, korzystając ze wsparcia i wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń do Nas!

Glukometry oraz inne pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące glukometrów i usług:

Obsługa klienta Accu-Chek® Tel.: 801 080 104 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfowym danego operatora)

Ciągły monitoring glikemii (CGM) 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwiązania Accu-Chek® SmartGuide CGM:

Tel.: 800 216 173 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; infolinia bezpłatna

Wypełnij formularz!

Aby uzyskać szybką odpowiedź. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc!

Formularz