Błąd E-9 glukometr Accu Chek Performa

Accu-Chek Performa

Komunikaty błędów E-9

Bateria może być na wyczerpaniu.

Włącz z powrotem glukometr. Jeżeli temperatura otoczenia jest niska, przenieś się do miejsca, gdzie panuje umiarkowana temperatura i powtórz pomiar.

Jeżeli po kilku próbach komunikat nadal się pojawia, należy wymienić baterię. Jeżeli komunikat pojawi się ponownie po wymianie baterii, wyjmij ją, naciśnij przycisk On/Off/Set i przytrzymaj go przez co najmniej 2 sekundy, a następnie włóż ponownie baterię stroną z symbolem (+) skierowaną w górę.

Pomoc dotycząca produktu

Wykorzystaj w pełni potencjał swoich produktów Accu-Chek, korzystając ze wsparcia i wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń do Nas!

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 16.00.

Tel.: 801 080 104 (opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfowym danego operatora)

 

 

Wypełnij formularz!

W przypadku problemów technicznych związanych z użytkowaniem pompy insulinowej prosimy o kontakt z infolinią.

Formularz