Wsparcie produktowe

Aplikacja mySugr

Aplikacja mySugr pomaga w zarządzaniu cukrzycą, przechowując wiele różnych informacji dotyczących cukrzycy. Aplikacja posiada wiele praktycznych funkcji, pomagając w codziennym prowadzeniu leczenia cukrzycy, wspierając zachowanie motywacji, pewności siebie i gotowości do codziennego mierzenia się z chorobą.

Połącz aplikację z glukometrem Accu-Chek Instant, a otrzymasz dostęp do wersji PRO zupełnie za darmo!

Wsparcie produktowe

Aplikacja mySugr

Aplikacja mySugr pomaga w zarządzaniu cukrzycą, przechowując wiele różnych informacji dotyczących cukrzycy. Aplikacja posiada wiele praktycznych funkcji, pomagając w codziennym prowadzeniu leczenia cukrzycy, wspierając zachowanie motywacji, pewności siebie i gotowości do codziennego mierzenia się z chorobą.

Połącz aplikację z glukometrem Accu-Chek Instant, a otrzymasz dostęp do wersji PRO zupełnie za darmo!

Pierwsze kroki z urządzeniem

Dowiedz się, jak rozpocząć korzystanie z glukometru Accu-Chek Instant.

Często zadawane pytania

Odpowiedź na najczęściej zadawane pytania dotyczące aplikacji mySugr możesz uzyskać bezpośrednio na stronie producenta aplikacji mySugr - KLIKNIJ TUTAJ (https://support.mysugr.com/hc/pl). Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie napisz do wsparcia technicznego mySugr. 

W glukometrze nie ma możliwości oznaczenia wyników pomiarów, ale gdy połączysz glukometr Accu-Chek Instant z aplikacją mySugr, będziesz mógł przesłać wyniki do aplikacji i tam oznaczyć wyniki. Więcej informacji o aplikacji mySugr znajdziesz w Zakładce produkty, kliknij tutaj.

Tak, wyniki są przesyłane automatycznie.

Jeśli występuje problem sprawdź czy:

  1. Bluetooth jest włączony w telefonie i glukometrze
  2. Glukometr jest sparowany z aplikacją mySugr w telefonie
  3. Aplikacja nadal działa w tle
  4. W ustawieniach telefonu zezwolono na pokazywanie powiadomień z aplikacji mySugr"

Tak. Glukometr przechowuje w pamięci ostatnie 720 wyników, niezależnie, czy zostały przesłane do aplikacji.

Tak możesz. Prosimy zalogować się tym samym adresem e-mail i hasłem na każdym urządzeniu. Upewnij się, że wybierasz opcję "Zaloguj się" na swoich innych urządzeniach, a nie "Zacznijmy" – ta opcja służy do rejestracji nowych kont.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń do Nas!

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 16.00.

Tel.: 801 080 104 (opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfowym danego operatora)

 

 

Wypełnij formularz!

W przypadku problemów technicznych związanych z użytkowaniem pompy insulinowej prosimy o kontakt z infolinią.

Formularz