![ACC_Instant_aplikacja_fiolka_nakluwacz](/sites/g/files/papvje276/files/styles/image_400x400/public/2024-01/ACC_Instant_aplikacja_fiolka_nakluwacz_400x400_0.png?itok=T8zQswdV)
![ACC_Instant_aplikacja_fiolka_nakluwacz](/sites/g/files/papvje276/files/styles/image_400x400/public/2024-01/ACC_Instant_aplikacja_fiolka_nakluwacz_400x400_0.png?itok=T8zQswdV)
Aplikacja mySugr
Aplikacja mySugr pomaga w zarządzaniu cukrzycą, przechowując wiele różnych informacji dotyczących cukrzycy. Aplikacja posiada wiele praktycznych funkcji, pomagając w codziennym prowadzeniu leczenia cukrzycy, wspierając zachowanie motywacji, pewności siebie i gotowości do codziennego mierzenia się z chorobą.
Połącz aplikację z glukometrem Accu-Chek Instant, a otrzymasz dostęp do wersji PRO zupełnie za darmo!
Instrukcja używania funkcji dzienniczka oraz funkcji kalkulatora bolusa w aplikacji mySugr w wersji oprogramowania Android oraz iOS.
-
IOS_Podręcznik użytkownika Dzienniczka _03.2024.pdf
PDF ︱ 513.34 KB
-
IOS_Instrukcja obsługi kalkulatora bolusa mySugr 02.2024.pdf
PDF ︱ 273.8 KB
-
Android _instrukcja obsługi kalkulatora bolusa mySugr _01.2024..pdf
PDF ︱ 273.83 KB
-
Android_Podręcznik użytkownika Dzienniczka_02.2024.pdf
PDF ︱ 529.8 KB
-
Instrukcja aktualizacji konta mySugr i konta Accu-Chek.pdf
PDF ︱ 1.92 MB
Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź nasze często zadawane pytania.
Odpowiedź na najczęściej zadawane pytania dotyczące aplikacji mySugr możesz uzyskać bezpośrednio na stronie producenta aplikacji mySugr - KLIKNIJ TUTAJ (https://support.mysugr.com/hc/pl). Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie napisz do wsparcia technicznego mySugr.
W glukometrze nie ma możliwości oznaczenia wyników pomiarów, ale gdy połączysz glukometr Accu-Chek Instant z aplikacją mySugr, będziesz mógł przesłać wyniki do aplikacji i tam oznaczyć wyniki. Więcej informacji o aplikacji mySugr znajdziesz w Zakładce produkty, kliknij tutaj.
Tak, wyniki są przesyłane automatycznie.
Jeśli występuje problem sprawdź czy:
- Bluetooth jest włączony w telefonie i glukometrze
- Glukometr jest sparowany z aplikacją mySugr w telefonie
- Aplikacja nadal działa w tle
- W ustawieniach telefonu zezwolono na pokazywanie powiadomień z aplikacji mySugr"
Tak. Glukometr przechowuje w pamięci ostatnie 720 wyników, niezależnie, czy zostały przesłane do aplikacji.
Tak możesz. Prosimy zalogować się tym samym adresem e-mail i hasłem na każdym urządzeniu. Upewnij się, że wybierasz opcję "Zaloguj się" na swoich innych urządzeniach, a nie "Zacznijmy" – ta opcja służy do rejestracji nowych kont.
Tak, możesz oglądać archiwalne wyniki w aplikacji mySugr, gdy glukometr nie jest połączony z telefonem. Pamiętaj, że nowy wynik zobaczysz jednak dopiero po ponownym połączeniu glukometru z aplikacją.
Dane zapisane na Twoim koncie w aplikacji mySugr są przechowywane w chmurze, w związku z tym jeśli zalogujesz się na swoje konto w mySugr na innym smartfonie, nadal będziesz miał dostęp do danych archiwalnych.
Tak, Twoje dane są bezpieczne – glukometr Accu-Chek Instant ma zabezpieczenie Ble PassKey Pairing.
Możesz przesyłać dane z glukometru do aplikacji mySugr, gdy aplikacja nie jest połączona z Internetem, ale dopiero po podłączeniu do Internetu dane zostaną zapisane w chmurze.
Nie, glukometr Accu-Chek Instant posiada moduł komunikacji Bluetooth.
Często otrzymujemy zapytania, czy dany model telefonu jest kompatybilny, czy nie. Chociaż nie mamy możliwości przetestowania każdego urządzenia, staramy się dokładnie przetestować te, z którymi nasi użytkownicy mieli doświadczenia.
Istnieje wiele telefonów, których nie ma na tej liście, więc jeśli posiadasz taki model telefonu, może to oznaczać, że jeszcze go nie przetestowaliśmy lub jest w trakcie testowania. Jeśli posiadasz urządzenie, którego nie ma na liście, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia technicznego, aby uzyskać dalsze informacje.
Lista telefonów, które zostały przetestowane i okazały się niekompatybilne znajduje się na stronie wsparcia technicznego mySugr - kliknij tutaj. (URL redirection: https://support.mysugr.com/hc/pl/articles/360009213020-Jakie-telefony-m…)
W przypadku problemów prosimy o kontakt z obsługą techniczną mySugr. Wsparcie techniczne jest dostępne w języku polskim. Prosimy przesyłać zapytania na adres mailowy [email protected]
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z Nami telefonicznie lub wypełnij formularz, aby uzyskać szybką odpowiedź. Jesteśmy tu aby Ci pomóc!
Wypełnij formularz