Odpowiedź na najczęściej zadawane pytania dotyczące aplikacji mySugr możesz uzyskać bezpośrednio na stronie producenta aplikacji mySugr - KLIKNIJ TUTAJ (https://support.mysugr.com/hc/pl). Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie napisz do wsparcia technicznego mySugr.
W glukometrze nie ma możliwości oznaczenia wyników pomiarów, ale gdy połączysz glukometr Accu-Chek Instant z aplikacją mySugr, będziesz mógł przesłać wyniki do aplikacji i tam oznaczyć wyniki. Więcej informacji o aplikacji mySugr znajdziesz w Zakładce produkty, kliknij tutaj.
Tak, wyniki są przesyłane automatycznie.
Jeśli występuje problem sprawdź czy:
- Bluetooth jest włączony w telefonie i glukometrze
- Glukometr jest sparowany z aplikacją mySugr w telefonie
- Aplikacja nadal działa w tle
- W ustawieniach telefonu zezwolono na pokazywanie powiadomień z aplikacji mySugr"
Tak. Glukometr przechowuje w pamięci ostatnie 720 wyników, niezależnie, czy zostały przesłane do aplikacji.
Tak możesz. Prosimy zalogować się tym samym adresem e-mail i hasłem na każdym urządzeniu. Upewnij się, że wybierasz opcję "Zaloguj się" na swoich innych urządzeniach, a nie "Zacznijmy" – ta opcja służy do rejestracji nowych kont.
Instrukcja używania funkcji dzienniczka oraz funkcji kalkulatora bolusa w aplikacji mySugr w wersji oprogramowania Android oraz iOS.
- IOS_Podręcznik użytkownika Dzienniczka _03.2024.pdf
PDF ︱ 513.34 KB
- IOS_Instrukcja obsługi kalkulatora bolusa mySugr 02.2024.pdf
PDF ︱ 273.8 KB
- Android _instrukcja obsługi kalkulatora bolusa mySugr _01.2024..pdf
PDF ︱ 273.83 KB
- Android_Podręcznik użytkownika Dzienniczka_02.2024.pdf
PDF ︱ 529.8 KB
- Instrukcja aktualizacji konta mySugr i konta Accu-Chek.pdf
PDF ︱ 1.92 MB
Masz dodatkowe pytania?
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 16.00.
Tel.: 801 080 104 (opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfowym danego operatora)
W przypadku problemów technicznych związanych z użytkowaniem pompy insulinowej prosimy o kontakt z infolinią.
Formularz