Opakowania testów paskowych Accu-Chek Active od 2017 r. nie zawierają klucza aktywującego. Jeśli glukometr posiada gniazdo na klucz aktywujący i jest już włożony czarny klucz aktywujący, należy pozostawić go w glukometrze.
Obecnie dystrybuowany model glukometru Accu-Chek Active nie posiada gniazda na klucz aktywujący.
Jeśli nie posiadają Państwo czarnego klucza aktywującego z kodem 333, prosimy o kontakt telefoniczny z infolinią firmy Roche Diabetes Care Polska lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Jako środka czyszczącego używaj wyłącznie zimnej wody.
Czyść glukometr lekko zwilżoną ściereczką lub pałeczką kosmetyczną.
Nie wolno spryskiwać i zanurzać glukometru w wodzie.
W przypadku zabrudzenia obudowy lub ekranu glukometru, zetrzyj zabrudzenie ściereczką lekko zwilżoną zimną wodą.
Jeżeli zabrudzona jest prowadnica testu paskowego lub gdy wyświetlany jest komunikat błędu E-1 albo E-5 (starsze modele glukometru):
Zsuń osłonę prowadnicy w dół. Za pomocą lekko zwilżonej ściereczki lub pałeczki kosmetycznej, przetrzyj wewnątrz i na zewnątrz osłonę oraz prowadnicę testu paskowego. Za pomocą lekko zwilżonej ściereczki lub pałeczki kosmetycznej, przetrzyj ostrożnie okienko pomiarowe wraz z otaczającym je obszarem. Jeśli na powierzchni są widoczne zabrudzenia, usuń je. Dokładnie wysusz przeczyszczone elementy. Ponownie umieść osłonę w glukometrze.
Ważne! Uważaj, aby woda nie dostała się do wnętrza glukometru. Staraj się nie zarysować okienka pomiarowego.
Potrzebna jest 1 bateria typu CR2032. Włóż ją do komory baterii symbolem (+) zwróconym do góry, połóż na blaszce baterii, nie pod nią. Po włożeniu baterii, zamocuj pokrywę komory baterii i zamknij poprzez jej dociśnięcie.
Glukometr Accu-Chek Active wykrywa zmianę koloru w obrębie pola reaktywnego. Jeśli pole reaktywne zostanie zbyt wcześnie sprawdzone, reakcja enzymatyczna dla glukozy może nie być jeszcze ukończona, natomiast w przypadku zbyt późnego sprawdzenia zabarwienie pola reaktywnego może być już zmienione wskutek procesu wysychania.
Wyniki przechowywane są w sposób nieprzerwany, zmiana baterii nie powoduje ich utraty. Jeśli bateria zmieniana jest zgodnie z instrukcją użytkowania (zużyta bateria pozostaje w glukometrze do czasu gdy możliwa jest jej wymiana na nową), przechowywane są także ustawienia daty oraz godziny.
Pobierz instrukcję używania glukometru Accu-Chek Active
Masz dodatkowe pytania?
Glukometry oraz inne pytania
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące glukometrów i usług:
Obsługa klienta Accu-Chek® Tel.: 801 080 104 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfowym danego operatora)
Ciągły monitoring glikemii (CGM)
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwiązania Accu-Chek® SmartGuide CGM:
Tel.: 800 216 173 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; infolinia bezpłatna