Błąd E-9 glukometr Accu Chek Instant

Accu-Chek Instant

Komunikaty błędów E-9

Kod błędu będzie wyświetlany naprzemiennie z komunikatem Err.

Baterie mogą być wyczerpane.

Włącz ponownie glukometr. Jeżeli jesteś w zimnym otoczeniu, przenieś się do miejsca o bardziej umiarkowanej temperaturze i powtórz pomiar. Jeśli po kilku próbach komunikat nadal się pojawia, należy wymienić baterie. Jeżeli komunikat pojawi się ponownie po wymianie baterii, wyjmij je, naciśnij i przytrzymaj przycisk "W górę" lub "W dół" przez co najmniej 2 sekundy, a następnie włóż ponownie baterie.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń do Nas!

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 16.00.

Tel.: 801 080 104 (opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfowym danego operatora)

 

 

Wypełnij formularz!

W przypadku problemów technicznych związanych z użytkowaniem pompy insulinowej prosimy o kontakt z infolinią.

Formularz