Błąd E-10 glukometr Accu Chek Instant

Accu-Chek Instant

Komunikaty błędów E-10

Kod błędu będzie wyświetlany naprzemiennie z komunikatem Err.

Ustawienia daty i godziny mogą być nieprawidłowe.

Podczas próby zsynchronizowania godziny i daty z powiązanym urządzeniem wyświetlany jest migający symbol komunikacji bezprzewodowej. Gdy symbol komunikacji bezprzewodowej przestanie być wyświetlany, naciśnij przycisk "W górę", aby wyłączyć glukometr. Naciśnij ponownie przycisk "W górę", aż pojawi się migający symbol testu paskowego. Jeśli synchronizacja godziny i daty nie powiodła się, glukometr przypomina o ich ustawieniu przy następnym włączeniu.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń do Nas!

Glukometry oraz inne pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące glukometrów i usług:

Obsługa klienta Accu-Chek® Tel.: 801 080 104 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfowym danego operatora)

Ciągły monitoring glikemii (CGM) 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwiązania Accu-Chek® SmartGuide CGM:

Tel.: 800 216 173 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; infolinia bezpłatna

Wypełnij formularz!

Aby uzyskać szybką odpowiedź. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc!

Formularz