Aplikacja mySugr

Często zadawane pytania

Funkcjonalności

<p>W przypadku problemów prosimy o kontakt z obsługą techniczną mySugr. Wsparcie techniczne jest dostępne w języku polskim. Prosimy przesyłać zapytania na adres mailowy [email protected]&nbsp;</p>

<p>Często otrzymujemy zapytania, czy dany model telefonu jest kompatybilny, czy nie. Chociaż nie mamy możliwości przetestowania każdego urządzenia, staramy się dokładnie przetestować te, z którymi nasi użytkownicy mieli doświadczenia.</p><p>Istnieje wiele telefonów, których nie ma na tej liście, więc jeśli posiadasz taki model telefonu, może to oznaczać, że jeszcze go nie przetestowaliśmy lub jest w trakcie testowania. Jeśli posiadasz urządzenie, którego nie ma na liście, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia technicznego, aby uzyskać dalsze informacje.</p><p>Lista telefonów, które zostały przetestowane i okazały się niekompatybilne znajduje się na stronie wsparcia technicznego mySugr - kliknij tutaj. (URL redirection: https://support.mysugr.com/hc/pl/articles/360009213020-Jakie-telefony-mo%C5%BCna-sparowa%C4%87-z-Accu-Chek-Guide-Accu-Chek-Guide-Me-albo-Accu-Chek-Instant)</p>

<p>Nie, glukometr Accu-Chek Instant posiada moduł komunikacji Bluetooth.</p>

<p>Możesz przesyłać dane z glukometru do aplikacji mySugr, gdy aplikacja nie jest połączona z Internetem, ale dopiero po podłączeniu do Internetu dane zostaną zapisane w chmurze.</p>

<p>Tak, Twoje dane są bezpieczne – glukometr Accu-Chek Instant ma zabezpieczenie Ble PassKey Pairing.</p>

<p>Dane zapisane na Twoim koncie w aplikacji mySugr są przechowywane w chmurze, w związku z tym jeśli zalogujesz się na swoje konto w mySugr na innym smartfonie, nadal będziesz miał dostęp do danych archiwalnych.</p>

<p>Tak możesz. Prosimy zalogować się tym samym adresem e-mail i hasłem na każdym urządzeniu. Upewnij się, że wybierasz opcję "Zaloguj się" na swoich innych urządzeniach, a nie "Zacznijmy" – ta opcja służy do rejestracji nowych kont.</p>

<p>Tak, możesz oglądać archiwalne wyniki w aplikacji mySugr, gdy glukometr nie jest połączony z telefonem. Pamiętaj, że nowy wynik zobaczysz jednak dopiero po ponownym połączeniu glukometru z aplikacją.</p>

<p>Tak. Glukometr przechowuje w pamięci ostatnie 720 wyników, niezależnie, czy zostały przesłane do aplikacji.</p>

<p>Tak, wyniki są przesyłane automatycznie.</p><p>Jeśli występuje problem sprawdź czy:</p><ol><li>Bluetooth jest włączony w telefonie i glukometrze</li><li>Glukometr jest sparowany z aplikacją mySugr w telefonie</li><li>Aplikacja nadal działa w tle</li><li>W ustawieniach telefonu zezwolono na pokazywanie powiadomień z aplikacji mySugr"</li></ol>

<p>W glukometrze nie ma możliwości oznaczenia wyników pomiarów, ale gdy połączysz glukometr Accu-Chek Instant z aplikacją mySugr, będziesz mógł przesłać wyniki do aplikacji i tam oznaczyć wyniki. Więcej informacji o aplikacji mySugr znajdziesz w Zakładce produkty, <a href="https://www.accu-chek.pl/produkty/mysugr">kliknij tutaj.</a></p>

Pytania ogólne

<p>Odpowiedź na najczęściej zadawane pytania dotyczące aplikacji mySugr możesz uzyskać bezpośrednio na stronie producenta aplikacji mySugr - KLIKNIJ TUTAJ (https://support.mysugr.com/hc/pl). Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie napisz do wsparcia technicznego mySugr.&nbsp;</p>

Potrzebujesz więcej informacji?

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń do Nas!

Glukometry oraz inne pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące glukometrów i usług:

Obsługa klienta Accu-Chek® Tel.: 801 080 104 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfowym danego operatora)

Ciągły monitoring glikemii (CGM) 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwiązania Accu-Chek® SmartGuide CGM:

Tel.: 800 216 173 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; infolinia bezpłatna

Wypełnij formularz!

Aby uzyskać szybką odpowiedź. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc!

Formularz