Aplikacja mySugr

Aplikacja mySugr pomaga w zarządzaniu cukrzycą, przechowując wiele różnych informacji dotyczących cukrzycy. Aplikacja mySugr posiada wiele praktycznych funkcji, pomagając w codziennym prowadzeniu leczenia cukrzycy, wspierając zachowanie motywacji, pewności siebie i gotowości do codziennego mierzenia się z chorobą.

Połącz aplikację z glukometrem Accu-Chek Instant, a otrzymasz dostęp do wersji PRO zupełnie za darmo!

Często Zadawane Pytania

Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź nasze często zadawane pytania.

Odpowiedź na najczęściej zadawane pytania dotyczące aplikacji mySugr możesz uzyskać bezpośrednio na stronie producenta aplikacji mySugr - KLIKNIJ TUTAJ (https://support.mysugr.com/hc/pl). Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie napisz do wsparcia technicznego mySugr. 

W glukometrze nie ma możliwości oznaczenia wyników pomiarów, ale gdy prześlesz wyniki do aplikacji mySugr to jest taka funkcjonalność, więcej o aplikacji mySugr znajdziesz w Zakładce produkty, kliknij tutaj - mySugr.

Tak, wyniki są przesyłane automatycznie.

Jeśli występuje problem sprawdź czy:

  1. Bluetooth jest włączony w telefonie i glukometrze
  2. Glukometr jest sparowany z aplikacją mySugr w telefonie
  3. Aplikacja nadal działa w tle
  4. W ustawieniach telefonu zezwolono na pokazywanie powiadomień z aplikacji mySugr"

Tak. Glukometr przechowuje w pamięci ostatnie 720 wyników, niezależnie, czy zostały przesłane do aplikacji.

Tak możesz. Prosimy zalogować się tym samym adresem e-mail i hasłem na każdym urządzeniu. Upewnij się, że wybierasz opcję "Zaloguj się" na swoich innych urządzeniach, a nie "Zacznijmy" – ta opcja służy do rejestracji nowych kont.

Tak, możesz oglądać archiwalne wyniki w aplikacji mySugr, gdy glukometr nie jest połączony z telefonem. Pamiętaj, że nowy wynik zobaczysz jednak dopiero po ponownym połączeniu glukometru z aplikacją.

Dane zapisane na Twoim koncie w aplikacji mySugr są przechowywane w chmurze, w związku z tym jeśli zalogujesz się na swoje konto w mySugr na innym smartfonie, nadal będziesz miał dostęp do danych archiwalnych.

Tak, Twoje dane są bezpieczne – glukometr Accu-Chek Instant ma zabezpieczenie Ble PassKey Pairing.

Możesz przesyłać dane z glukometru do aplikacji mySugr, gdy aplikacja nie jest połączona z Internetem, ale dopiero po podłączeniu do Internetu dane zostaną zapisane w chmurze.

Nie, glukometr Accu-Chek Instant posiada moduł komunikacji Bluetooth.

Często otrzymujemy zapytania, czy dany model telefonu jest kompatybilny, czy nie. Chociaż nie mamy możliwości przetestowania każdego urządzenia, staramy się dokładnie przetestować te, z którymi nasi użytkownicy mieli doświadczenia.

Istnieje wiele telefonów, których nie ma na tej liście, więc jeśli posiadasz taki model telefonu, może to oznaczać, że jeszcze go nie przetestowaliśmy lub jest w trakcie testowania. Jeśli posiadasz urządzenie, którego nie ma na liście, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia technicznego, aby uzyskać dalsze informacje.

Lista telefonów, które zostały przetestowane i okazały się niekompatybilne znajduje się na stronie wsparcia technicznego mySugr - kliknij tutaj. (URL redirection: https://support.mysugr.com/hc/pl/articles/360009213020-Jakie-telefony-m…)

W przypadku problemów prosimy o kontakt z obsługą techniczną mySugr. Wsparcie techniczne jest dostępne w języku polskim. Prosimy przesyłać zapytania na adres mailowy [email protected] 

Pierwsze kroki z urządzeniem

Dowiedz się, jak rozpocząć korzystanie z glukometru Accu-Chek Instant.

Masz dodatkowe pytania?

Skontaktuj się z Nami telefonicznie lub wypełnij formularz, aby uzyskać szybką odpowiedź. Jesteśmy tu aby Ci pomóc!

Wypełnij formularz