Rozwiązanie CGM Accu-Chek® SmartGuide

Co muszę wziąć pod uwagę w czasie pobytu na lotnisku lub w samolocie, gdy używam Accu-Chek® SmartGuide CGM?

Na lotnisku podczas przechodzenia przez bramki skanujące całe ciało,
czujnik Accu-Chek® SmartGuide może pozostać na ciele. Miej w gotowości zaświadczenie lekarskie
na wypadek jakichkolwiek pytań ze strony pracowników ochrony. Zapasowe czujniki
znajdujące się w bagażu mogą również przejść przez kontrole na lotnisku.

Czujnik komunikuje się ze smartfonem za pośrednictwem technologii
Bluetooth®. Korzystanie z urządzeń z aktywną łącznością Bluetooth®
jest obecnie oficjalnie dozwolone w większości samolotów. Dla pewności,
należy wcześniej sprawdzić,
w jakim zakresie dozwolone jest korzystanie ze smartfona podczas lotu w danej linii lotniczej. Podczas lotu
smartfon musi być przełączony w tryb samolotowy.

Po włączeniu trybu samolotowego w smartfonie może dojść do
automatycznego wyłączenia funkcji Bluetooth (w zależności od modelu
smartfona). W takim przypadku, aby przywrócić komunikację pomimo
uruchomionego trybu samolotowego, wykonaj poniższe czynności, aby włączyć komunikację
Bluetooth między czujnikiem a smartfonem:

- Urządzenia z systemem iOS:
1. Otwórz Centrum sterowania.
2. Stuknąć ikonę bezprzewodowej technologii Bluetooth®, aby włączyć komunikację.

- Urządzenia z systemem Android:
1. Otworzyć szybkie ustawienia, przesuwając palcem w dół od góry ekranu.
2. Stuknąć ikonę bezprzewodowej technologii Bluetooth®,
aby włączyć komunikację.

Zmiana strefy czasowej:
Jeśli podróżujesz do innej strefy czasowej, godzina w smartfonie
dostosuje się do czasu lokalnego (po wyłączeniu trybu samolotowego
podczas podróży samolotem). Aplikacja Accu-Chek® SmartGuide również
przyjmuje czas lokalny w odniesieniu do wszystkich wyświetlanych wartości systemu ciągłego monitorowania glikemii, dzięki czemu nie dochodzi do
nakładania się lub powielania wartości systemu ciągłego monitorowania glikemii. Jest to możliwe, ponieważ
te wartości są przechowywane w tle w uniwersalnym czasie koordynowanym (UTC) oraz
są automatycznie dostosowywane do strefy czasowej, w której się znajdujesz.
Zapoznaj się również z artykułem

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń do Nas!

Glukometry oraz inne pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące glukometrów i usług:

Obsługa klienta Accu-Chek® Tel.: 801 080 104 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfowym danego operatora)

Ciągły monitoring glikemii (CGM) 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwiązania Accu-Chek® SmartGuide CGM:

Tel.: 800 216 173 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; infolinia bezpłatna

Wypełnij formularz!

Aby uzyskać szybką odpowiedź. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc!

Formularz