Aplikacja Accu-Chek® SmartGuide

Czy będę otrzymywać powiadomienia dźwiękowe z aplikacji Accu-Chek® SmartGuide, jeśli mój smartfon jest w trybie samych wibracji lub Nie przeszkadzać?

Jest to zależne od ustawień telefonu oraz uprawnień przyznanych aplikacji Accu-Chek® SmartGuide.

Aplikacja obsługuje funkcje pozwalające na ignorowanie trybów Nie przeszkadzać lub Skupienie, jeśli zdecydujesz się je włączyć. Funkcja ta nosi nazwę Alerty krytyczne w systemach iOS i Ignoruj Nie przeszkadzać w systemach Android. Podczas wstępnej konfiguracji aplikacja poprosi o włączenie tych ustawień, jednak dostęp do nich można również uzyskać w menu aplikacji w późniejszym czasie. Jeśli funkcje Alerty krytyczne lub Ignoruj Nie przeszkadzać nie są aktywne, powiadomieniom z aplikacji będą towarzyszyć dźwięki tylko wtedy, kiedy funkcja dźwięków na telefonie będzie włączona.
Jeśli funkcje Alerty krytyczne lub Ignoruj Nie przeszkadzać są aktywne, powiadomienia z aplikacji będą sygnalizowane dźwiękami nawet wtedy, gdy telefon będzie w trybie samych wibracji, Nie przeszkadzać lub Skupienie.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń do Nas!

Glukometry oraz inne pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące glukometrów i usług:

Obsługa klienta Accu-Chek® Tel.: 801 080 104 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfowym danego operatora)

Ciągły monitoring glikemii (CGM) 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwiązania Accu-Chek® SmartGuide CGM:

Tel.: 800 216 173 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; infolinia bezpłatna

Wypełnij formularz!

Aby uzyskać szybką odpowiedź. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc!

Formularz