Aplikacja Accu-Chek® SmartGuide

Co się stanie, jeśli mój telefon nie będzie mieć dostępu do internetu?

W razie braku dostępu do sieci komórkowej lub Wi-Fi, aplikacja Accu-Chek® SmartGuide nadal otrzymuje dane z powiązanego czujnika ciągłego monitorowania glikemii, wyświetla je oraz wysyła ustawione wcześniej powiadomienia.
Poniżej wymieniono funkcje aplikacji, które nie są dostępne bez dostępu do sieci komórkowej lub Wi-Fi:
– udostępnianie danych konta Accu-Chek® lub personelowi medycznemu (jeśli wcześniej ustawiono udostępnianie);
– wyświetlanie najnowszych danych w aplikacji Accu-Chek® SmartGuide Predict;
– funkcje predykcji w aplikacji Accu-Chek® SmartGuide Predict.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń do Nas!

Glukometry oraz inne pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące glukometrów i usług:

Obsługa klienta Accu-Chek® Tel.: 801 080 104 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfowym danego operatora)

Ciągły monitoring glikemii (CGM) 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwiązania Accu-Chek® SmartGuide CGM:

Tel.: 800 216 173 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; infolinia bezpłatna

Wypełnij formularz!

Aby uzyskać szybką odpowiedź. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc!

Formularz