Aplikacja Accu-Chek® SmartGuide

Co zrobić, jeżeli zgubię lub uszkodzę telefon?

Jeżeli zgubisz lub uszkodzisz telefon i zaczniesz korzystać z nowego aparatu, pobierz aplikację Accu-Chek SmartGuide na nowy telefon i zaloguj się na swoje dotychczasowe konta Accu-Chek Care. Ustawienia (np. zakres docelowy, jednostki, itp.) jak i dane pozyskane przez okres do 6 miesięcy wstecz zostaną odtworzone na nowym telefonie z dotychczasowego konta. Odbędzie się to po podczas pierwszego użycia aplikacji na nowym aparacie, a jeżeli wszystko przebiegnie pomyślnie, wyświetli się powiadomienie.
Po konfiguracji aplikacji na nowym telefonie następnym krokiem jest powiązanie nowego czujnika lub ponowne powiązanie obecnego czujnika, któremu nie skończył się jeszcze czas użytkowania.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń do Nas!

Glukometry oraz inne pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące glukometrów i usług:

Obsługa klienta Accu-Chek® Tel.: 801 080 104 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfowym danego operatora)

Ciągły monitoring glikemii (CGM) 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwiązania Accu-Chek® SmartGuide CGM:

Tel.: 800 216 173 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; infolinia bezpłatna

Wypełnij formularz!

Aby uzyskać szybką odpowiedź. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc!

Formularz