Zarządzanie danymi

Jak długo i gdzie będą przechowywane dane w aplikacji? Czy mogę usunąć moje dane z aplikacji?

Dane są przechowywane w obu aplikacjach tak długo, jak aplikacje te są używane w telefonie. Nie ma możliwości usunięcia danych ciągłego monitorowania glikemii z aplikacji Accu-Chek® SmartGuide. W razie potrzeby można usunąć ręczne wprowadzane zapisy w dzienniczku, o ile nie były używane do kalibracji.
Jeżeli przestaniesz korzystać z Accu-Chek® SmartGuide oraz chcesz usunąć konto i dane, przejdź do ekranu Konto w menu aplikacji (w aplikacji Accu-Chek® SmartGuide lub Accu-Chek® SmartGuide Predict) i wybierz Usuń konto. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranach, aby usunąć konto.
Aby usunąć dane z telefonu, ponieważ nie korzystasz już z tego rozwiązania, musisz usunąć aplikację.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń do Nas!

Glukometry oraz inne pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące glukometrów i usług:

Obsługa klienta Accu-Chek® Tel.: 801 080 104 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfowym danego operatora)

Ciągły monitoring glikemii (CGM) 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwiązania Accu-Chek® SmartGuide CGM:

Tel.: 800 216 173 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; infolinia bezpłatna

Wypełnij formularz!

Aby uzyskać szybką odpowiedź. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc!

Formularz