Zarządzanie danymi
Dane są przechowywane w obu aplikacjach tak długo, jak aplikacje te są używane w telefonie. Nie ma możliwości usunięcia danych ciągłego monitorowania glikemii z aplikacji Accu-Chek® SmartGuide. W razie potrzeby można usunąć ręczne wprowadzane zapisy w dzienniczku, o ile nie były używane do kalibracji.
Jeżeli przestaniesz korzystać z Accu-Chek® SmartGuide oraz chcesz usunąć konto i dane, przejdź do ekranu Konto w menu aplikacji (w aplikacji Accu-Chek® SmartGuide lub Accu-Chek® SmartGuide Predict) i wybierz Usuń konto. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranach, aby usunąć konto.
Aby usunąć dane z telefonu, ponieważ nie korzystasz już z tego rozwiązania, musisz usunąć aplikację.
Inne kategorie
Sprawdź inne kategorie FAQ, klikając poniższe nazwy kategorii
- Obsługa i konserwacja glukometru
 - Pomiar stężenia glukozy we krwi
 - Obsługa testów paskowych oraz kontrola działania glukometru
 - Pytania ogólne
 - Funkcjonalności
 - Obsługa nakłuwacza
 - Obsługa pomp insulinowych oraz elementów systemu
 - Rozwiązanie CGM Accu-Chek® SmartGuide
 - Czujnik Accu-Chek® SmartGuide CGM
 - Aplikacja Accu-Chek® SmartGuide Predict
 - Aplikacja Accu-Chek® SmartGuide