Odpowiedź na najczęściej zadawane pytania dotyczące aplikacji mySugr możesz uzyskać bezpośrednio na stronie producenta aplikacji mySugr - KLIKNIJ TUTAJ (https://support.mysugr.com/hc/pl). Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie napisz do wsparcia technicznego mySugr.
W glukometrze nie ma możliwości oznaczenia wyników pomiarów, ale gdy połączysz glukometr Accu-Chek Instant z aplikacją mySugr, będziesz mógł przesłać wyniki do aplikacji i tam oznaczyć wyniki. Więcej informacji o aplikacji mySugr znajdziesz w Zakładce produkty, kliknij tutaj.
Tak, wyniki są przesyłane automatycznie.
Jeśli występuje problem sprawdź czy:
- Bluetooth jest włączony w telefonie i glukometrze
- Glukometr jest sparowany z aplikacją mySugr w telefonie
- Aplikacja nadal działa w tle
- W ustawieniach telefonu zezwolono na pokazywanie powiadomień z aplikacji mySugr"
Tak. Glukometr przechowuje w pamięci ostatnie 720 wyników, niezależnie, czy zostały przesłane do aplikacji.
Tak możesz. Prosimy zalogować się tym samym adresem e-mail i hasłem na każdym urządzeniu. Upewnij się, że wybierasz opcję "Zaloguj się" na swoich innych urządzeniach, a nie "Zacznijmy" – ta opcja służy do rejestracji nowych kont.
Instrukcja używania funkcji dzienniczka oraz funkcji kalkulatora bolusa w aplikacji mySugr w wersji oprogramowania Android oraz iOS.
Masz dodatkowe pytania?
Glukometry oraz inne pytania
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące glukometrów i usług:
Obsługa klienta Accu-Chek® Tel.: 801 080 104 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfowym danego operatora)
Ciągły monitoring glikemii (CGM)
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwiązania Accu-Chek® SmartGuide CGM:
Tel.: 800 216 173 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; infolinia bezpłatna