Wsparcie produktowe

Accu-Chek Combo pompa insulinowa

Uwaga! Ważna informacja dotycząca dostępności systemu Accu-Chek Combo w Polsce, zapoznaj się!

Wsparcie produktowe

Accu-Chek Combo pompa insulinowa

Uwaga! Ważna informacja dotycząca dostępności systemu Accu-Chek Combo w Polsce, zapoznaj się!

Często zadawane pytania

Pompa insulinowa Accu-Chek Spirit Combo może być wystawiona na krótki przypadkowy kontakt z wodą, taki jak deszcz, ochlapanie lub przypadkowe zanurzenie w wodzie. Przed kąpielą lub udaniem się do jacuzzi, pod prysznic lub na basen pompę insulinową należy odłączyć i pozostawić w bezpiecznym miejscu. Glukometr Accu-Chek Performa Combo nie jest wodoodporny i zawsze musi pozostawać w suchym miejscu.

Warto pamiętać, że w czasie odłączenia pompa insulinowa nie dostarcza insuliny do organizmu.

Do glukometru Accu-Chek Performa Combo należy stosować trzy baterie alkaliczne 1,5 V AAA.

Nie, glukometr Accu-Chek Performa Combo nie wymaga kodowania.

Testy paskowe Accu-Chek Performa 

Nie. Pompa insulinowa Accu-Chek Spirit Combo współpracuje tylko z jedynm glukometrem Accu-Chek Performa Combo i tylko te urządzenia mogą skutecznie się ze sobą komunikować. Ze względów bezpieczeństwa nie jest możliwe łączenie więcej niż jednego glukometru Accu-Chek Performa Combo z pompą insulinową.

Instrukcja używania

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń do Nas!

Glukometry oraz inne pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące glukometrów i usług:

Obsługa klienta Accu-Chek® Tel.: 801 080 104 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfowym danego operatora)

Ciągły monitoring glikemii (CGM) 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwiązania Accu-Chek® SmartGuide CGM:

Tel.: 800 216 173 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; infolinia bezpłatna

Wypełnij formularz!

Aby uzyskać szybką odpowiedź. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc!

Formularz