Aplikacja Accu-Chek® SmartGuide

Co się stanie, jeśli bateria w moim telefonie rozładuje się?

Jeśli telefon wyłączy się z powodu rozładowania baterii, aplikacja Accu-Chek® SmartGuide nie będzie otrzymywać danych dotyczących glukozy z czujnika i nie będzie wyświetlać powiadomień. Należy wtedy jak najszybciej naładować telefon, włączyć go i uruchomić aplikację Accu-Chek® SmartGuide. Po ponownym włączeniu telefonu i aplikacji nastąpi pobranie danych z czujnika.

Jeśli telefon był wyłączony przez ponad 8 godzin, wyświetlane wykresy danych historycznych mogą zawierać pewne braki.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń do Nas!

Glukometry oraz inne pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące glukometrów i usług:

Obsługa klienta Accu-Chek® Tel.: 801 080 104 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfowym danego operatora)

Ciągły monitoring glikemii (CGM) 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwiązania Accu-Chek® SmartGuide CGM:

Tel.: 800 216 173 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; infolinia bezpłatna

Wypełnij formularz!

Aby uzyskać szybką odpowiedź. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc!

Formularz