Aplikacja Accu-Chek® SmartGuide

Czy mogę tymczasowo wyciszyć powiadomienia i/lub niektóre ostrzeżenia z aplikacji Accu-Chek® SmartGuide lub ustawić tylko tryb wibracyjny w telefonie?

Tak, możesz wyciszyć powiadomienia i/lub niektóre ostrzeżenia z aplikacji Accu-Chek® SmartGuide lub ustawić tylko tryb wibracyjny w telefonie.

Możesz wyłączyć alerty typu Alerty krytyczne (iOS) czy Ignoruj lub Nie przeszkadzać w aplikacji Accu-Chek® SmartGuide. W razie wyłączenia tych ustawień oraz ustawienia trybu Nie przeszkadzać lub Skupienie wszystkie powiadomienia z aplikacji zostaną tymczasowo wyciszone do momentu, aż ten tryb zostanie wyłączony.

Jeśli aktywujesz Alerty krytyczne lub ustawienie Ignoruj lub Nie przeszkadzać w aplikacji, aplikacja zignoruje te tryby i będzie wydawać dźwięki przy każdym powiadomieniu, nawet jeżeli telefon będzie w trybie samych wibracji, Nie przeszkadzać lub Skupienie.

Podczas wstępnej konfiguracji aplikacja poprosi o włączenie tych ustawień, jednak dostęp do nich można również uzyskać w menu aplikacji w późniejszym czasie. Dodatkowo można wyłączyć niektóre alarmy i powiadomienia
w menu aplikacji. Uwaga: spowoduje to całkowite wyłączenie powiadomień, a nie tylko ich wyciszenie. Pozostaną wyłączone po momentu ponownego ich włączenia w menu aplikacji.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń do Nas!

Glukometry oraz inne pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące glukometrów i usług:

Obsługa klienta Accu-Chek® Tel.: 801 080 104 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfowym danego operatora)

Ciągły monitoring glikemii (CGM) 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwiązania Accu-Chek® SmartGuide CGM:

Tel.: 800 216 173 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00; infolinia bezpłatna

Wypełnij formularz!

Aby uzyskać szybką odpowiedź. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc!

Formularz